اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

تولد 4 ماهگی...

1393/10/23 0:16
نویسنده : مامان امیرعلی
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنیای من....

پسرم 4 ماه گذشت...مثل برق و باد..گاهی سخت و گاهی شیرین...هر روز تو بزرگتر و بزرگتر شدی و من قوی تر..دست های کوچیکت که چروک بودن موقع تولد الان یکمی خودشو پیدا کردن و ابی زیر پوستت اومده..انگشت شست پات رو که همیشه جمع میکردی الان همیشه باز نگه میداری...بلندتر و بیشتر میخندی...مدت طولانی تری صدای عجیب غریب درمیاری..وای وای بعضی موقع ها جیغ میزنی..چه چیغ زدنی..تو این 4 ماه هم تو کلی عوض شدی هم من....با تو دنیامون خیییلی عجیب شده خیلییی..هنوزم تو شوکم انگار...گاهی لحظه های خیلی شیرین رو میچشم مثل وقتیایی که از خواب بیدارمیشی و گریه میکنی و به هر طرف نگاه میکنی و یهو بادیدن من میخندی...خیلی حس خوبی بهم دست میده..انگار کل دنیا رو بهم میدن....

و اما اصل ماجرا مامانی (مامان من) امشب دعوتتمون کرد شام...به مناسبت تولد 4 ماهگی تو یه کیک خوشگلم گرفته بود دایی احمد هم شیرینی خریده بود...مام بعد دیدار دکتر که خدارو شکر اقای دکتر از همه چی راضی بود و کلی باهاش خوش و بشم کردی رفتیم خونشون

ان شال...همیشه سالم و تندرست باشی پسرم

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان محمدطاها
23 دی 93 15:05
4 ماهگیت مبارک پسمل ناز انشالله سالهای سال در کنار بابا ومامان جونت والبته خانوم آیندت زندگی زیبایی داشته باشی خاله جون تازه مامان جونش کجارو دیدی چشم بهم میزنی میبینی امیر علی کوچولو بزرگ شده وبرای خودش آقایی شده دوست دارم عزیز دلم
مامان امیرعلی
پاسخ
فداتون بشم خدا اقا محمدطاها رو حفظ کنه براتون
مهدیه
7 بهمن 93 0:51
الهی فداش بشه خالش ماشاا... خیلی بزرگ شده مامانش صدقه یادت نره مامان امیرعلی جون
مامان امیرعلی
پاسخ
قربونت برم عزیزم
khale μahsA
9 بهمن 93 17:21
mashalaa amiraliaaaa ishala tavallode 104 salegisho jashn begirin