اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

تولد 5 ماهگی امیرعلی جونمون

1393/11/22 23:16
نویسنده : مامان امیرعلی
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام من اومدم.....

یه ماه دیگه بزرگتر شدما.... اینم از کیک تولدم

مامان نار(مامان مامانی م) برام پخته

شمع رو هم فوت کنم

اینجا میگم تولدم مبارک

 

اینام کادوهای تولدم نیستنا...

هلی کوپتر رو مامان بزرگ مامانم  که من نتیجه شون میشم از کربلا برام اوردن

خرسی روهم دخترخاله مامانم برام خریده رفته بودم خونشون بهم داد...

دستشون درد نکنه

با عکس های قشنگ برمیگردم 

پسندها (3)

نظرات (3)

کیان
29 بهمن 93 15:35
امیر علی جون تولدت مبارک. اسباب بازی هاتم خیلی قشنگه
مامان امیرعلی
پاسخ
مرسی کیان جوون خیلی دوست دارم کیان توپولی
♥ایدا♥
3 اسفند 93 19:31
ای جونم چه پسره خوشگلی به منم سربزنید اپم
مامان امیرعلی
پاسخ
فداتون مرسی
parisa
8 اسفند 93 13:13
اصلا باخیش امیر مخصوصا تو عکس اخر روووووووعاشقشم