اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

اولین شب یلدای امیرعلی

1393/10/4 18:27
نویسنده : مامان امیرعلی
638 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم شب یلدامو

              کل ارزوهامو

                           زیبایی دنیامو

                                     ارامش این سالو

                                                دلچسبی این حالو

                                                           نیتم تو هر فالو                                   تقسیم میکنم با تو

سلام به همگی...اینجا خونه مامان جونه...شب یلدا خیییلی شلوغ بود منم یکی یدونه دردونه  اولین نوه و....به همین دلیل کلی سرم شلوغ بود اصلا فرصت ندادن عکس بگیرم حالا به زور  هندونه رو کش رفتم گفتم مال خودمه به هیچکی نمیدم....

واما اصل ماجرا..امسال اولین یلدایی بود که مامانو بابا خونه خودشون وکنارهم بودن و خب منم پیششون بودم...اولین یلدای سه نفری مون...مامان ناز کلی برامون هدیه اورد...البته کادوهای من از همه خوشگل تر بود... خب خودت ببین دیگه چه لباسای خوشگلی خریدن برام...

 

خداحافظ همگی...زمستون خوبی داشته باشین....

پسندها (1)

نظرات (4)

نی نی پارتی
4 دی 93 18:40
سلام عزیزم من طراحی تم تولد وجشن دندونی و جشن قدم و...وتقویم های رومیزی و دیواری می کنم یه سری به سایتمون بزنید ممنون می شم http://niniparti.blogfa.com/
مامان گیلدا
4 دی 93 19:23
یلدات مبارک گل پسری لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مامان محمدطاها
5 دی 93 12:43
شب یلدات مبارک خاله جون
کیان
8 دی 93 14:11
یعنی امیر علی اگه با این عکس رو هندنت تو مسابقات شرکت میکردی حتمی مقام میاوردی. وایییییییییییییییی دیوانه کنندسسسسسسسس هزار تا لایک داره جون خودم
مامان امیرعلی
پاسخ
فداتون بشم خییییییییییلی ممنون