اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

اولین کریسمس امیرعلی جونم

1393/10/11 20:06
نویسنده : مامان امیرعلی
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همگی.....من اومدم....اونم ببینین دست پر....

راستی کریسمس مبارک....

راستش من به مناسبت کریسمس لباس قرمزی هامو بازم پوشیدم و رفتیم خونه خاله ایسن وعمو رضا (دوستای مامان و بابا) تا همگی کنارهم خوش بگذرونیم حسابی....انصافا هم دستم درد نکنه یه ذره هم گریه هم نکردم با همه خوش و بش کردم شیرمو خوردم جیشمم کردم بعدم لالا....با عرشیا جونمم عکس یادگاری گرفتم ببینین فقط چون عرشیا نی نی زیاد بغل نکرده میترسید من از بغلش بیفتم خیلی حواسشو جمع کرده بود نتونست به دوربین نگاه کنه...

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان محمدطاها
12 دی 93 1:30
به به عجب عکسای بامزه ای.......... گل پسری کریسمست مبارک ............ میبینم که بابانویلم شدی
مامان امیرعلی
پاسخ
فدات خاله جونم مرسییییییی
مامانی عسل
14 دی 93 21:35
سلام دوست خوبم.یکی یه دونه من عسل در جشنواره شرکت کرده و چیزی به پایان جشنواره نمونده و به حمایت و رای شما نیاط داره. خوشحال کی شم که به دخترمون رای بدی و 90 زو به 1000891010 پیامک بزنی .از هر خط فقط یک رای ثبت میشه لطفا اگر می تونی رای بیشتری بهش بده.ممنون دوست عزیز
کیان
17 دی 93 10:03
وای چه خوشگل شدی امیر علی. به عرشیا جونتم سلام برسون بگو خیلی درخت کریسمشون قشنگه
مامان امیرعلی
پاسخ
وای فدات کیان عزیزم