اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

امیرعلی و سال نو

1394/1/21 22:53
نویسنده : مامان امیرعلی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

اینم سفره هفت سین سال 94 مون

اون ببیی کادوی منه ها...

اینم من و بابایی خونه مامان مامانی

 

خب بریم سیزده بردر که با عمه مامانم اینا رفته بودیم هشت بهشت

13 فروردین تولد دایی احمدمه اون بالا دارم از کیکش میخورم

اینم من و دایی

بابا بسه خسته شدم دیگه عکس نگیرین.

رفتم بخوابم....بای بای

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فدیا
24 فروردین 94 13:07
عیدت مبارک اقا پسری دیگه تو و ادرین با شروع سال جدید میشید یه ساله و کلی بزرگتر میشید
مامان فدیا
24 فروردین 94 13:11
اخ اخ ببخشید گل پسر من سن شما رو اشتباه حساب کردم اما خوب فرقی هم نداره بازم کلی نازی و کلی کارای جدید بلد شدی با این لباسای خوشمل [پاسخ }ممنون از لطفتون
zeinab
2 اردیبهشت 94 23:08
عاغا پ عکس جدید کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟
parisa
7 اردیبهشت 94 23:05
به به عید گل پسرمون موبارک