اقاامیرعلی یکی یدونهاقاامیرعلی یکی یدونه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیم به امیرعلی

درد و دل های مامانی 2

1393/5/16 12:22
نویسنده : مامان امیرعلی
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امید زندگیم...

پسرم که الان هممون با حس وجودت نفس میکشیم با حرکاتت، غلتیدنت، لگد ها ما رو بیشتر و بیشتر به خودت وابسته تر میکنی...احساس میکنم که کم کم جات داره تو اون دنیای کوچولو تنگ میشه و توم سخت منتظری بیای بغلم...از خدا فقط سلامتی تو رو میخوام وبس...چن روز پیش یه خبر بد شنیدم دختر کوچولو  همسایمون که تقریبا هم ماه تو ،تو دل مامانش بود بخاطر بی حواسی دکتر یا نمیدونم چی به دنیا نیومده رفت بهشت...خیلی ناراحت شدیم دیروز دفنش کردن...بیچاره مامانش آخه دختر خیلی دوس داشتن... 

یه خبر خوبم دارم برات عزیزم تخت و کمدهات اومد خونمون هنوز وسایلت رو کامل نچیدم کم کم که چیدم عکساشو زود زود میذاریم تو وبلاگت...خاله هات ( دوستای من ) بدجور منتظرن....

                    خیلی دوست دارم وروجکم از طرف ماماشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یگانه
17 مرداد 93 12:58
سلام با تبادل لینک موافقی خبرم کن منتظر حضور گرمت هستم
خاله جون و مادرجون
20 مرداد 93 10:57
چه جالب ... منم یک وبلاگ برای خواهر زادم که اسمش امیر علیه درست کردم.... خوشحال میشم به وبم سر بزنید.... در ضمن لینک شدید اگه خواستید لینکم کنید...
Mahsa
25 مرداد 93 19:15
yaniii man ghorbune un lagadash besham elahiiii zudi bia pishemun amir alie khale faghat ino mitunam begam k amir ali kheyli khosh shanse k hamchin mamano baba o dayi o khale hayi dare k hanuz nayumade inghad dusesh daran
مامان امیرعلی
پاسخ
اره پس چی خاله!!!ندیدی چطور خودمو زوده زود خواستم به شما برسونم...نتونستم منتظر بمونم درس مامانی تموم بشه منم همتونو دوس دارم یه عالمه
زهرا
27 مرداد 93 11:36
آخی ایشالا نی نی ما زودی بیاد سالم و سلامت و خوووووشگل مثل مامانش
مامان امیرعلی
پاسخ
مامان امیرعلی:ان شال..